Wednesday 20 June 2007

Men jag ORKAR INTE


och så åskar det! det åskar en skvätt varje dag nuförtiden.
min första semestervecka har hittills varit under all kritik!

jag har nog ingen bra period i livet nu, jag saknar trygghet och säkerhet. men jag kan inte gå omkring och vänta på det, då blir jag HELT galen, och jag vet att det inte kommer heller.
det är såhär. som det är nu, varken mer eller mindre.

för ett tag sen fick jag såndär rolig migrän, när synen delvis försvinner. det är ju också skitkul.

okej, har jag åstadkommit nåt bra idag? brännt en skiva till mamma. diskat. tvättat lite.
produktiv dag! (jag vill hellre jobba nästan)

jäävla fittväder!

okej, på måndag (troligen) kommer herman förbi på hemväg från connyponny. det är väl det enda jag känner mig glad för just nu.

och nästa vecka fyller jag 22(!). skitliv.
......

oh my, skrev jag 22? menade 23!

No comments: