Monday 11 June 2007

I got stripes

inatt drömde jag att jag skulle framföra "I got stripes" (Johnny Cash) med erik och per på musikhuset. jag hade en trådlös mick, men ändå satt jag fast i en sladd. det var tänkt att jag skulle komma in i refrängen, men jag tyckte erik o per spelade fel tonart, o så vågade jag inte.
sen ville erik ha sex med mig. han hade redan satt på kondom under jeansen. och per drog mig åt sidan och frågade om jag blev kåt när de spelade. och sen antydde han att jag var en slampa, för att jag redan hade en kille och ändå hängde med dem på musikhuset.

erik och per är i verkligheten B's bästa vänner.


jag fick upp luckan. men det hjälpte inte. jag skulle ta ut minneskortet o stoppa in det i kortläsaren, men det är ju för litet. jag behöver nån slags adapter?

jag jobbar idag, för jag ska vara ledig på fredag istället.
I got stripes är en jävligt bra låt.
puss!

6 comments:

enAnnan said...

Jag vidhåller att du är lite tokig gumman
:)
men jag gillar dig ändå.

Kramar

Anonymous said...

anna, haha :) min hjärna är kanske inte helt normal på nätterna.

kram!

Anonymous said...

"I Got Stripes" är en lattjolajbans låt. Nästan så man vill bli häktad. Trevligt att dra en sådan låt i sitt rätta element.

Finns det något kriminellt man kan göra, som inte är så farligt men som ändå straffas med fängelse?

...helst bara i ett dygn.

Nostalgia said...

peter, kanske urinera på en polisbil?

Anonymous said...

Kom till mig, kom till mig! Minneskort är mitt efternamn, ungefär. Du kan framkalla bilder (om det var det du skulle göra, det vet jag ju inte egentligen) via nätet på mitt jobb och så kan jag skicka dem till dig! ;)

Anonymous said...

tilda, jag har fixat det :)
men tack ändå ;)
puss