Friday 22 June 2007

Helgon

det är inte bara på spraydate man får roliga mail.
helgon levererar också en del.

jag anar att det här är ett massutskick, enligt helgon är han 51 år gammal.



"Tjna !

Tjana jag heter emilio o jag bor i mariestad söker dejta en trevlig tjej som blir min vän på datan eller tillsamas jag är seriös kille trevlig ärlig öppen för allat jag har fast jobb i stan jag bor sj i en trea nu bara jag hita en öppen ok ärlig tjej dt spelar ingen roll vardu bor bara du är ärlig snääll ok seriös det är jag kandu höra av dej om du vill dejta med mej jag är mult inte svart jag har bruna ögon svart hår jag tycker om barn om du har har det okså det en plus >> ok husdjur det bra för mej jag är djurvän mera mhv emilio puss ok krma ha det så skönt nu solen om du vill någon jag finns på msn"

4 comments:

Anonymous said...

Hoho.

"...som blir min vän på datan."

Guvasött'! Jag smälter.

Roligast av allt är nog hur han bestämt informerar dig om att minsann är mulatt. Inte svart.

Nostalgia said...

peter, puss ok krma ha det skönt nu solen om du vill någon jag finns på msn!

funkar det? :)

ja, men det är är ju viktigt med hudfärgen här, det kan vara avgörande när man får sånt här fint brev.

Stefan said...

Jag är vitt inte multe!
Jag är öppen för allt jag söker tailanskaratter!

Nostalgia said...

stefan, hahaha. du vet precis vad jag vill ha :p