Thursday 21 June 2007

Ett gäng bilder

föräldrar och barn på skolavslutningen, utanför källöskolan.

alvin på väg till klassrummet.


farmor och filip spanar in emelie (f's flickvän) som står bakom kvinnan i rött. emelie har en ljusblå kofta. i vanliga fall är hon väldigt söt. så ni vet.


ofta råkar jag ta kort på mina fötter, nu råkade farmors fot också komma med, och nån annan tants fötter.


en till bild i filips klassrum.


mitt fina röda duschdraperi. det är mer rött än det ser ut här. så ni vet.


filip läser manga vid köksbordet.


jordgubbar med chokladglass. i alls otrevligt.

4 comments:

Anonymous said...

Nu provar jag :-)

Nostalgia said...

miggs, det funkar! :)

Hannah said...

Jag missade min brors skolavslutning, så jag är glad att jag fick se Filips! :D

Nostalgia said...

hannah, skolavslutningar är bland det värsta som finns ;p