Thursday 14 June 2007

Pappersväggar

idag jobbade jag sista vanliga dagen innan semstern. är ledig imorgon, o jobbar 4 timmar på lördag, sen är det fyyyyyyyra lediga veckor! :D:D

på måndag börjar alvin i fotbollskola. två veckor, 9-15 varje dag. jösses. men det blir säkert bra.

alltså... det händer inte så mycket nu. jag längtar till lördag lite. jag läser böcker, är inne på tredje den här veckan. idag köpte jag Pappersväggar av Johan Ajvide Lindqvist, en bok som hannahs joel faktiskt tipsade mig om för ett bra tag sen, och hans (inte joels) tidigare två böcker är ju skitbra, så. (helena, läs boken nu :p)
och den börjar lovande. det är 10 noveller.

nu ska jag äta ostbågar och dricka vin. (vilket jag planerar göra varje dag på semestern också)

puss!

7 comments:

enAnnan said...

Och jag vet varför fröken längtar till lördag.
;)

Har du semster nu??
Men va kul. Vi måste ju träffas, såklart.

Vad kul med fotbollsskola. :)

Kramar

Nostalgia said...

anna, yes :)

japp! när har du? vi borde åka till fjärran med pojkarna :)
och dricka vin utan pojkrna.

ja, han ska ju spela i barcelona sen, hade jag tänkt :p

kram!

Badass Babuska said...

Pappersväggar är rätt speciell. Jag gillade den. Endel noveller är ju bättre än andra.Jag har semester. Puss

Nostalgia said...

teresa, jag gillar speciellt.

jag har nästan semester :) hörde du mitt meddelande idag? puss!

enAnnan said...

Jag har 27-29.
Vi bör absolut äta ostbågar och dricka vin utan grabbarna!!
Och åka till Fjärran med dem.
:)

Krmaar

Badass Babuska said...

Ja jag hörde=) Jag blev så glad!

Nostalgia said...

teresa, haha, vad bra :)