Saturday 30 June 2007

33!


nu är jag gammal.


itorsdags var jag alltså ut o åt med herman. på los sombreros. hot garlic pork med varm salsa, det är antagligen det godaste som finns i hela världen.
sen köpte vi glass och tog med den till petra, som bjöd på kaffe.
och sen åkte vi hem o jag hämtade lite prylar, åkte till mc gills och herman åkte hem, o jag fick en kilkenny, kl 23 gick jag hem till B.
kl 00.01 fick jag öppna min present som var en bok :D

igår sov vi länge, sen bjöd B på lunch innan han åkte till jobbet igen.
jag gick in på jobbet o hängde där, sen hem o sov en stund innan petra kom.
vi åt lite o drack mycket, och sen kom marcus o skjutsade oss till wasteland. de har HÅRDROCKSKARAOKE där! så vad hände då? joo, jennie MÅSTE sjunga :( så jag tror jag är ganska utskämd.
vi hann förresten gå iväg till HB o ta en öl också, av okänd anledning. fast en norrlänning bjöd.

på natten sen ringde jag till hela telefonboken tror jag, men jag pratade nog bara med andreas o herman, jag skickade snuskigt sms till B o sen vaknade jag halvvägs på golvet.
så, ikväll orkar jag inte. nånting alls. jag ska försöka orka cykla iväg o köpa en pizza, men mer än så blir det inte, så ni får ha det jätteroligt utan mig ikväll!

puss o kram.

2 comments:

Anonymous said...

Grattis gullan!

Nostalgia said...

tack ava :)