Monday 25 June 2007

Hej hej solen!


igår var vi alltså på fjärran höjder. vi var inte ensamma, kan man säga. ett tag var det nog mer människor än vatten i bassängerna. jag badade. en massa! alvin o jag åkte omkring i forsar och vattenfall. sen skar jag mig på tån. det var inte så mysigt. en skinnbit fladdrade i vattnet.
i 5 timmar var vi där!

imorse gick jag upp med alvin o skickade iväg honom till fotbollskolan, sen gick jag o sov igen, bredvid filip. (de sover varannan natt i min säng, för att undvika tjafs om att den andra läser/andas högt/pratar/sjunger)
halv elva ringde emelie på dörren, så filip klev upp, och gick ut.
och det är sol idag! jag ska sola sen, när solen kommer till min altan.

puss på er :)

3 comments:

Badass Babuska said...

ÄLSK
Vi var på aronsbadet igår. Tryckande hetta. Allt var härligt! Idag är det iskallt o regn!

Nostalgia said...

teresa, här har det varit varmt idag, äntligen :) :)

enAnnan said...

Härligt med sol och fjärran.
Jag längtar till nästa vecka då jag får semester.
:)

Kram