Monday 4 June 2007

Mr. B


mer än så lär ni aldrig få se av Mr. B.
--------
i lördagskväll/natt satt jag vid datorn i godan ro med ett rekord i spindelharpan i sikte, när B hörde av sig. han hade smitit från personalfesten, var påväg hem, och tyckte att jag behövde kramas. så jag packade lite snabbt grejer o kläder för två dagar och försökte bestämma vad jag skulle jobba i på måndagen (läs: idag). det gick hyfsat. sen tog jag taxi till s-gatan. och B var så full, och så sjuk. haha. stackars man. han pratade. och pratade. och pratade. jag serverade mig själv en iskall kilkenny undertiden. sen gjorde vi annat och sen sov vi. länge som fan.
söndagen tillbringades på café en stund, sen hyrdes det film och handlades mat, och när vi var hemma igen tittade vi en stund på filmen (the departed), sen däckade B i sängen, jag lagade pasta och efter maten däckade han igen. sov i tre timmar. så då läste jag ut boken, och sen vaknade han o vi tittade färdigt på filmen, och sen var det bara att sova. och trots feber och hosta o andra åkommor jobbar han idag.
jag har fått hem mina barn, jag o alvin har kämpat med en saga med bokstaven K, filip har varit ute och fått huvudvärk av solen, o så har jag tvättat, och nu kom jag på att jag måste hämta tvätten. så jävla tråkigt.
men iaf, det var en bra helg, nu igen!
puss!

9 comments:

enAnnan said...

Jag är glad att du haft en bra helg gumman. :)
Och att du fått hem grabbarna.

Roligt att se B.
;)

Kramar

Nostalgia said...

anna, det är jag med :) och jag hoppas din vecka blir bättre än den förra.

haha, jo.. hans skrev hand går inte av för hackor!

Nostalgia said...

OCH hand. :)

Peter said...

Nu vet vi iaf hur Mr. B's hand ser ut när han råpettar dig. :O

Nostalgia said...

pett, varför är du så snuskig? vi kanske inte ens GÖR sånt? (hur faen pettar du? :/)

Peter said...

Ååh, det gör väl alla? Det är inte snusk, det är livet. :D

Jag tänker på Mr Bean när jag ser Mr B.

Nostalgia said...

pett, inte OM du pettar, utan HUR. med fingrarna så? 8/

Mr B, det är ju Mr Big, i sex and the city :p

Peter said...

Du har uuuppenbarligen inte blivit råpettad! :O Nu lämnar vi detta. Tänk om omyndiga kids läser i ren förskräckelse.

Nostalgia said...

pett, jag tror isåfall att jag inte gillar råpetting :O
gnugga lite.