Sunday 17 June 2007

HEJ HEJ SEMESTER!

jag lämnade B vid tre-tiden, för han skulle plugga intensivt. jag längtade nästan lite hem BARA för att kolla på Borta med vinden, som jag knappast kommer hinna kolla på den närmsta veckan, den är ju nästan 4 timmar. och jag älskar den!
så det har jag roat mig med. och med en ny telefon. eller, begagnad.. B's gamla, en samsung som man kan vika ihop, jag har alltid velat ha en sån. eller inte samsung kanske, men en man kan vika. och det var lite strul med att få igång den, jag har ett nytt nummer, men jag vet inte hur mycket jag kommer använda den, så ni som har mitt mobilnummer nu behöver inte ändra nåt om jag skickar eller ringer från nytt nummer, men ni kan ju spara det nya också.. så att säga. ni fattar! jag har två nummer helt enkelt.

igår var vi först till boulognern. vi spelade minigolf, den som förlorade skulle bjuda på middag. (eftersom B vägrar bli bjuden på nåt annars, och alltid ska bjuda mig, såg jag det som en möjlighet att få bjuda igen, eftersom jag tog förgivet att jag skulle förlora)
och jag förlorade med 5, skitnöjd :) B ville äta på tennstopet. först gick vi hem o jag kollade på travet, och B gjorde allt för att få mig tappa intresse för tv:n.. och det lyckades ju såklart. :´) :O

och sen gick vi och åt, sen till bishops arms, cheers och mcgills. vid tolv gick vi hem och lyssnade på musik, liggandes nakna på mattan i hans 'musikrum' haha. och gjorde annat. SÅ DIRTY! eller mer fint kanske.

jag har snarkat jättemycket tydligen, och jag tycker det är väldigt jobbigt. men vad ska jag göra? :( jag sa åt honom att spela in det så jag fick höra själv.. för jag märker ju inget.


jag blir helt lycklig när jag kommer på att jag har semester! filip o alvin kommer hem imorgon, och alvin börjar fotbollskolan, och filip o jag får umgås ensamma, det är kanske bra. jag läste lite grejer han skrivit i skolan, om känslor o så, det var en del saker som vi kanske måste prata om. jag hoppas att det var nåt väldigt tillfälligt just när han skrev det, men att han inte tycker om när låtsasmamma är hemma, och han inte tycker om henne.. jag hoppas verkligen inte det är så hela tiden.

nu ska jag försöka bränna en cd till mamma.

puss!

2 comments:

enAnnan said...

Åh vad jobbigt att läsa vad FIlip skrivit.
Hoppas samma sak som du...

Och att du får en underbar semester såklart!!

Lördagen lät rolig
;)

Kramar

Nostalgia said...

anna, ja.. inte hunnit prata om det än, men sk ata det så fort som möjligt. lördagen var fiiiin :p

kram!