Wednesday 20 June 2007

Inte kvinnlig nog!



ja, ni har säkert redan gjort det här testet, men det hade inte jag.

Din poäng: 143
Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.

jag är rätt nöjd, det skulle vara jobbigare om jag var tjejigt tjejig, för tjejigt tjejig... då tänker jag på fnittrande fjortisar, eller modebesatta spacklade bimbos, eller.. ja.. nåt sånt.
fast det är klart att det inte är så, jag är bara väldigt fördomsfull.

och jag snodde testet från hannah, och nu kan jag läsa hannahs blogg igen, för det kunde jag inte förr.

8 comments:

Hannah said...

Heja! :D :D

Ung tant said...

213. Det trodde jag fan inte. :o

Nostalgia said...

anneli, haha.. nee... men varför är jag SÅ okvinnlig? :O darn.

Anonymous said...

Jag fick 275. =)

Nostalgia said...

okej, jag måste göra om det där testet. jag känner mig en som... ett snusande, rapande, fisande, hårigt halvkön. jämfört med er, tjejer :S

Nostalgia said...

nu gjorde jag om det, och fick ett poäng mindre! är det för jag dricker öl o sällan läser tjejtidningar? för att jag ibland skrattar åt rapar vid matbordet?

för jag.. har långt hår, använder parfym, rakar mig på benen o under armarna.. tycker ibland det är kul att shoppa.. hm.. jag kan inte gå i högklackat iofs.. asch.
jag känner mig kvinnlig iaf!

Anonymous said...

185, va fan? Här har man druckit öl och rapat därefter, och sparkat boll med grabbar hela helgen. Och så kommer man hem och får reda på att man är en "tjejig tjej"?! ;)

Nostalgia said...

tilda, livet är orättvist! :p